Pientä esittelyä näin alkuun. Olen ollut "uskossa" lapsesta asti. Tai ainakin niin luulin. Eksyin kuitenkin pahasti matkallani ja tein kovasti syntiä. Olen kuitenkin saanut sen kaiken anteeksi. Jeesus teki sen hyvin hyvin selväksi minulle tänään kirkossa. Kerron tuosta tämän päiväisestä tapauksesta tarkemmin vähän myöhemmin.

Jumala on vetänyt minua puoleensa viime vuoden lopusta lähtien voimalla. Hän on herättänyt minussa kovan janon puoleensa. Alussa en saanut tarpeekseni Jeesuksesta sitten millään. Tuntuu kuin olisin Hänen minulle yksilöllisesti räätälöimällä kurssilla Hymy. Lisäksi Hän on antanut minulle voimaa tulla Hänen lapsekseen ja antaa elämäni Hänelle. Olen saanut tahdon ja voiman päästää Jeesuksen 100 prosenttisesti sydämeeni ja elämäni keskipisteeksi sen 50 %:n sijaan mitä Hän hyvässä lykyssä aiemmin sai. Tämä on ollut aikamoinen opintomatka, mutta olen nauttinut siitä. Viime aikoina minulle on alkanut tapahtumaan myös ihania yliluonnollisia asioita, joista aion kertoa tässä blogissa.

Kuten blogini esittelyssä lukee, sain idean blogin pitämisestä jo muutama kuukausi sitten kun mietin millä tavoin minä voisin auttaa Jumalan valtakunnan työssä. En ole lähetyssaarnaaja-tyyppiä ja lisäksi olen kahden pienen lapsen ihmispelosta kärsivä äiti, jonka uskosta osaton aviomies ei varmastikaan tukisi tuon tyyppistä toimintaa. Mieleeni tuli siis blogin pitäminen, jonka avulla voisin varsinkin nykyaikana saavuttaa ihmisiä ympäri maailman ja kertoa heille Jeesuksesta.

Toivomukseni on, että tästä olisi apua jollekin uskontiellään ja aivan sanoinkuvaamattoman upeaa olisi, jos tämän blogin avulla, joku ihminen oppisi tuntemaan Jeesuksen ja saisi tuntea Jumalan äärettömän rakkauden ja pelastuisi. Ja sanottakoon vielä, että jos ja kun niin käy, niin se ei ole minun vaan Jumalan ansiota. Kirkastakoon tämä Häntä.

Siunausta päiväänne!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I would like to introduce myself a little first. I have been a "christian" since I can remember. Or so I thought. During my teenage and young adult years I managed to get very lost on the way and did a lot of sinning. However I have been forgiven for all that. Jesus made it very very clear to me today at church. I will tell you about todays event in more detail later.

God has been pulling me towards Him strongly since the end of last year. He has given me a great hunger for Him. I could not get enough of Jesus to start with. It feels like I have taken part on a private course of Gods that has been planned especially for me Hymy. He has also given me the strenght to become His child and to give my life to Him. I have been given the will and power to let Jesus into my heart 100 percent and make him the centre of my life instead of the 50 % He used to have, on a good day. This has been quite a field trip, but I have enjoyed it all the way. Recently most wonderful supernatural things have been happening to me, which I will share with you in this blog.

As you can see from the introduction to my blog, I got the idea of starting a christian blog already a couple of months ago. The thought sprung through my mind as I was pondering on how I could help with the work done for God's kingdom. Not beeing the missionary type and besides I have two small children, am scared of preaching to people on a face to face level and I doubt my non-believing husband would back me up in doing such things. So I came up with the idea of a weblog where I could reach people from all around the world and tell them about Jesus.

My wishes are that this blog could be of some aid for christians in their walk with Christ. The most wonderful and awesome thing would be if this helped someone get to know Jesus and to experience God's never ending love and be saved. If and when that happens, I would like to say that it is through God's work and not my blog. May this glorify Him.

God bless you today!